vineri, 16 ianuarie 2009

Prezenta online ( firava, da' e a mea )

Conform lu' Feedburner am si cativa vizitatori care au cautat diverse treburi pe net, iar lu' Google i s-a parut ca si pe blogul asta s-ar gasi ce vor ei.

Asadar si deci, in premiera mondiala si pentru prima data aici pe blog, sa vedem ce cauta lumea si care sunt cuvintele magice care mi-au adus in ultimele zile o gramada de trafic. Unde gramada inseamna un numar total de vizitatori de pana-n 10.

fanta pesticides Corect.

pusca si cureaua lata cu prosti Mie imi place mai mult varianta de la Animal Planet, dar voi cauta si eu "cu prosti", cine stie ce ratez.

parlamentari prosti Nu, ei sunt destepti. Noi suntem prosti ca am pus botul si i-am votat. Din nou. Pe aceiasi.

basescu Vezi ce am scris mai sus? La fel voi scrie si despre Basescu prin toamna, dupa ce mai castiga un mandat de presedinte.

putin l-a sunat pe basescu Stefan cel Mare si Baiazid isi stabilesc cartier general pe doua dealuri apropiate. Baiazid era ingrijorat, nu stia ce are de gand Stefan si de ce nu iese din cort sa dea semnal de lupta, ca turcii sai erau pregatiti. Iese Stefan din cort dimineata si striga inspre Baiazid: "Bai Baiazid!". Ala bucuros iese repede din cort si raspunde: "Da, Stefane!". La care Stefan, razand: "Sugi pula ba!". Intra Baiazid rusinat in cort. A doua dimineata se repeta aceeasi faza. Intr-a treia dimineata Stefan nu mai iese din cort. Sta Baiazid, asteapta, la un moment dat iese el din cort si striga: "Stefane, Stefane!". Din cortul lui Stefan se aude: "Sugi pula!".
Asa si cu Basescu si cu Putin. S-o fi saturat al nostru sa astepte sa-l strige rusul si a luat el initiativa.


Tot Feedburner imi spune si despre "top referring domains". In ordine descrescatoare: zoso.ro, cafeina.ro, groparu.ro, zelist.ro, arhiblog.ro, blogatu.blogspot.com, cabral.ro, deceblog.net, blogsearch.google.ro si search.sweetim.com.

Traficul de pe bloguri s-a intamplat datorita unor comentarii pe care le-am avut la posturi de-ale lor. Cu mentiunea ca am comentat doar la cele unde aveam ceva de spus / completat / intrebat.

Exista cativa bloggeri care sunt mereu primii la comentarii, indiferent de subiect. Chiar daca habar n-au despre ce e vorba, trebuie sa fie prezenti in primele randuri. Nu-mi place asta si n-o sa fac vreodata asa ceva.


O seara buna va si imi doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu